Játék

2018/08/06. - írta: Huber Zsuzsi

Szeretem a nyarakat, amikor
Zöldell a sok lélegző levél és
Olyan könnyű a lét,
Mintha mosolyba borulna minden.
Orromban érzem a perzselő napfényt és
Ragyogva villongnak a tárgyak
Úton és térben.
S te magad is csak lebegsz, mint egy gyenge
Ágon zengő apró kis cinege.
Göcsörtös szívek gyógyírja te.

                ***

Szólok hozzád ezerféleképpen
Zajt csapok, hogy érezz újra
Engem, de túl sűrű a lét, és
Rekedtes hangom nem ér már el.
Eleinte bántott, majd beletörődtem,hogy
Te magadat, én magamat jobban féltem és
Léket közénk ez vet végleg.
Emlék marad csak minden
Közösség veled egy lélekben. 

                ***

Hónapot újabb hó követ és az
Idő úgy szalad el, 
Árnyat vet rám a reggel
Nem akartam, de felkelt megint oh
Yeah.
Zavaró fények, mint apró stroboszkóp
Orrodon cikáznak és már csak a 
Lét, csak az kell.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szivemjoga.blog.hu/api/trackback/id/tr5014164337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása